Bayilik Başvurusu
  +905322971747

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1-TARAFLAR:

 1.1-  Merkez Ofisi, İvedik Osb. 1470 Sk. No. 26 Yenimahalle / ANKARA (Mono Kristal Arge Dan.Bil.San.Tic.Ltd. Şti.) (Bundan böyle “SATICI” olarak anılacaktır.);

SATICI Telefon: 05321540890 / 0312 350 4714

SATICI e-posta : info@monokristal.com.tr   /  r.bulut@monokristal.com.tr

SATICI Ürün İade adresi (Depo): Önder Mahallesi Akçakale 2 Sokak No. 86 /A Siteler-Altındağ / ANKARA

Mersis No: 0622 0636 5000 0001

1.2- https://www.bulutiskence.com.tr adresinden hizmet veren web sitesinden alışveriş yapan internet kullanıcısı (Bundan böyle “ALICI” olarak anılacaktır.).

ALICI Adı/Soyadı/Unvanı:

ALICI Adresi:

ALICI Telefon:


ALICI E-posta:


2- KONU:


 İşbu Sözleşme’nin konusu SATICININ sahip olduğu https://www.bulutiskence.com.tr  adresindeki Web Sitesi üzerinden sipariş edilen aşağıda detayları belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun, Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik ve ilgili mevzuat hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.


3- ÜRÜN:


Ürünlerin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Satış Bedeli ve Teslimat Bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir.


Ürün:


Adedi:


Satış Fiyatı:


Kargo Ücreti:


Fatura Adresi:


4- TESLİMAT:


4.1- Ürün SATICININ anlaşmalı olduğu kargo ile ALICININ adresine teslim edilecektir. Sipariş alındıktan sonra tahmini teslimat süresi SATICI tarafından bildirilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve Sözleşmenin kurulmasından itibaren azami otuz (30) gündür.


4.2- Kargo Ücreti sipariş esnasında SATICI tarafından aksi taahhüt edilmedikçe ALICI tarafından ödenecektir.


4.3- Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi SATICININ elinde olmayan sebeplerle önleyemeyeceği durumlarda belirtilen teslim süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz. Ürün, ALICIDAN başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya ALICININ yerinde olmamasından doğabilecek durumlardan ve ekstra kargo bedellerinden SATICI sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde Ürün/ürünler ALICIYA ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine 05321540890 hatlı numaradan veya info@monokristal.com.tr  e-posta adresinden ulaşılarak derhal bildirilmelidir.


 4.4- ALICI teslim anında sipariş etmiş olduğu ürünün faturasına/teslimat fişine uygun olarak iletildiğini kontrol etmekle ve ürünleri teslim aldığına dair teslimat fişini imzalamaya ve kargo şirketi görevlisine teslim etmekle yükümlüdür. Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme yükümlülüğü ALICIDADIR.  Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar görmüş paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın ALICIDA kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda SATICIYA yazılı olarak bildirilmelidir. 


5- CAYMA HAKKI:


 5.1- ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (On Dört) gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için ALICI tarafından bu süre içinde SATICI ya faks, e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde iadeye uygun olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI ya teslim edilen ürünün SATICI ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile tüm fatura asıl nüshalarının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI ya iade edilir. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır. Aksi halde, cayma hakkı talebi geçersiz sayılacaktır.  ALICI, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. 


 5.2- Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde aşağıdaki süreler esas alınır;


– Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,


– Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,


– Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün,


5.3- ALICININ iade talebi olumlu karşılansa da kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ve iadesi sağlık ve hijyen açışından uygun olmayan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. Bu kapsamda şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi (sayılanlarla sınırlı değildir.) iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için iade yapılamamaktadır. Koruma ambalajı bulunan makyaj, cilt bakım ürünlerinde de koruma bandı açıldığı takdirde iade işlemi yapılamamaktadır. İade etmek istenen ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek  anlaşmalı kargo şirketi  ile ürünler ALICI Ödemeli olarak ALICIYA geri gönderilir.


5.4- ALICIYA siparişinden ya da internet sitesindeki fotoğrafından veya açıklamalarından farklı ürünler iletilmesi durumlarında, cayma hakkının kullanılması ürünün güvenlik etiketi açılmamış olması şartına bağlıdır.


5.5- SATICIYA ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de ALICI kredi kartına/hesabına yapılır. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.


5.6- Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği,  “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı madde 15 uyarınca, aşağıdaki hallerde Alıcı cayma hakkını kullanamaz.


– Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlerde,


– Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallarda,


– Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların tesliminde,


– Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; şampuan, duş jeli, cilt ve saç bakım ürünleri gibi iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde,


– Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallarda,


– Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinde,


– Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların tesliminde,


– Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hallerinde,


– Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallarda,


– Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlerde.


6- TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ:


 6.1- ALICI, satışa konu Ürünün temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, iade koşulları, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder. ALICI siparişi verdiği anda işbu Sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayılır.  


6.2- SATICI, Ürünün yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde Sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, Sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICIYA bildirir ve stoklarında bulunması halinde ALICIYA eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir. SATICI herhangi bir sebep belirtmeksizin siparişi reddetme hakkına sahiptir. SATICI herhangi bir sebeple (örneğin ödeme sistemlerindeki sıkıntılar) siparişi işleme alamaması durumunda ALICIYI telefon veya e-mail yolu ile bilgilendirebilir.


6.3- ALICI, Ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edeceğini, herhangi bir nedenle Ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka kayıtlarında iptal edilmesi halinde, SATICININ Sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünün sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


6.4- ALICI, Ürünün kendisi veya gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa tesliminden sonra ALICIYA ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda Ürün bedelinin ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından SATICIYA ödenmemesi halinde, ALICI Sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICIYA ait olacak şekilde SATICIYA iade edeceğini kabul, beyan ve taahh

Bizimle pazaryerlerinden de alışveriş yapabilirsiniz.
softtr® | Profesyonel E-Ticaret Sistemleri ile hazırlanmıştır.